Wczasy połączone z odchudzaniem

hotel elbrus w szczyrkiW zeszłym roku odkryłam jeden ze świetniejszych pomysłów na spędzenie wakacji, a mianowicie wczasy odchudzające w Beskidach. Jest to bardzo dobre rozwiązanie dla mnie, szczególnie w ostatnim czasie kiedy niestety, przybrało mi się parę kilo tu i tam, a co gorsza moja sylwetka przestała być taka jak kiedyś skutkiem czego moje ulubione ubrania niestety na razie muszą poczekać w szafie. Niemniej jednak po spędzeniu tygodnia na turnusie odchudzającym w hotelu Elbrus, który oferuje nam dodatkowo całe mnóstwo atrakcji, jestem pewna, iż w tym roku, po dłuższym pobycie, na pewno uda mi się zrzucić nadmierne kilogramy i znów wrócić do starej formy i sylwetki.

Generalnie rzecz ujmując mogę tutaj przytoczyć krótką charakterystykę obiektu aby wszystkie kobietki czytające ten tekst wiedziały co to za hotel, gzie jest położy i jakich atrakcji poza samym programem odchudzającym można się spodziewać. Przede wszystkim powiem na samym początku, iż już po pierwszym pobycie w zeszłym roku, Elbrus to mój ulubiony beskidzki hotel Spa, co jednocześnie zdradza pierwszą atrakcję jaką są zabiegi Spa, przy warto tutaj podkreślić, iż w przypadku wykupienia odpowiednich pakietów pobytu, możemy nawet liczyć na voucher na zabiegi Spa, dzięki czemu będziemy mogli nieco zaoszczędzić na tych właśnie zabiegach. Sam hotel zlokalizowany jest w samym centrum Szczyrku, czyli jednej z najbardziej popularnych miejscowości wypoczynkowych w Beskidach, co jest zdecydowanym plusem bowiem nie będziemy mieli żadnych trudności ze znalezieniem hotelu, ani też z wyjściem na miasto, w celu pozwiedzania okolicznych zabytków, czy też wyjścia na spacer w góry. W ofercie hotelu w ramach opłaconego pobytu dostajemy jednocześnie bezpłatny parking, basen, jaccuzi, przeciwprąd, oraz kilka rodzajów sauny, co stanowi tutaj nie lada gratkę dla każdego rządnego wypoczynku człowieka. Najważniejsze jest tutaj chyba to, iż hotelu do naszej dyspozycji oddanych jest 11 gabinetów Spa, dzięki czemu możemy w każdej chwili znaleźć wolne miejsce i oddać się relaksacyjnym działaniom wody i masaży.

zabiegi Spa w hotelu ElbrusPoza tymi atrakcjami trzeba tutaj także powiedzieć, iż hotel Elbrus w Szczyrku jest przecież położony w górskiej miejscowości, wobec czego, nie zabraknie nam tutaj świeżego górskiego powietrza, ani też górskich wędrówek, czy też narciarstwa (jeśli postawimy się wybrać tutaj w zimie). Dlatego też, jest to jedno z tych rozwiązań, na które zawsze warto się zdecydować w czasie swojego urlopu, szczególnie jeśli chcemy się zrelaksować i odprężyć, a jednocześnie zrzucić kilka zbędnych, nadmiarowych kilogramów i wrócić do domu w nieco lżejszym nastroju.

Dla osób takich jak ja, czyli nieco bardziej przy kości polecam przede wszystkim odpowiedni turnus z zabiegami odchudzającymi w programie, dzięki któremu można będzie popracować nieco nad swoją sylwetką, i stracić kilka kilogramów, bowiem nie od dziś wiadomo, iż kobieta aby poczuć się pewnie powinna czuć się przede wszystkim atrakcyjna, a to najłatwiej osiągnąć poprzez zgrabną sylwetkę, i brak nadmiernych kilogramów.

Na sam koniec dodam jeszcze tylko, iż osobiście jestem bardzo zadowolona z czasu spędzonego w Elbrusie, oraz efektów jakie przyniósł, toteż w tym roku także mam zamiar spędzić w tym hotelu tydzień a może nawet dwa na pławieniu się w basenie, korzystaniu z zabiegów Spa, przesiadywaniu z dziewczynami w saunach i jaccuzi. Jednym słowem mam zamiar dobrze się bawić i poreperować nieco swoją kondycję, zdrowie, oraz popracować nad swoją sylwetką, i znów ją nieco poprawić, tak jak to miało miejsce w zeszłym roku. Gorąco zachęcam wszystkie czytelniczki do spróbowania, bowiem na prawdę warto.

Dodaj komentarz